MLM - Marketing sieciowy

 

MLM, zwany również marketingiem sieciowym, partnerskim lub wielopoziomowym, jest nie tylko rodzajem strategii marketingowej, ale również sposobem na prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Uczestnicy marketingu sieciowego to bardzo często osoby dorywczo zajmujące się sprzedażą, a więc nieobeznane w wielu kwestiach prawnych, związanych z obrotem profesjonalnym. Taka sytuacja rodzi wiele niebezpieczeństw związanych z ryzykiem naruszenia licznych ustaw chroniących prawa konsumenta, zwalczających nieuczciwą konkurencję, a także wprowadzających w Polsce normy Unii Europejskiej.

Aby prężnie działać na rynku i realizować marketing sieciowy zgodnie z jego prawnym uwarunkowaniem, niezbędna jest specjalistyczna i wszechstronna wiedza prawna, pomagająca uniknąć przykrych konsekwencji związanych, z często nieświadomym, naruszeniem prawa. Podejmując się współpracy z kancelarią adwokacką adw. Sławomira Szymańskiego będą Państwo mogli uzyskać kompleksową pomoc.

Obsługa w zakresie marketingu sieciowego obejmuje m.in. fachowe doradztwo oraz analizę (pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami) przygotowywanych dokumentów (np. regulaminów sklepów internetowych).